12 Eylül 2011 Pazartesi

LatviaBeerFest!

04.09.2011

Bugun okuldan önceki son günümdü. Yani benim yazımın son güzel günüydü! Hava da tam yaz havası ama nasıl güzeldi anlatamam. Bunu fırsat bildim attım kendimi sokaklara... Pazar günleri gündüz sokaklar dolu olur genelde turistler, ama hava kötüyse pek de dolu olmaz. Hele de aksamları ıssız.. Tek basınıza pazar günü sokakları doldurmaya calısırsınız. Siz ve sizin gibi merakli turistler...
Ama bugun, harikaydıı. Old Town cevresinde yürüyüs yaptım.. Ve daha önce hic oturmaya gitmedigim Daugava nehri kıyısına gittim... Güneşe karsı ohh mis. Bu güneşli gunleri cok ozleyecegimi biliyordum çünkü! 
Eee bunun farkında olan bir tek ben degildim tabii ki de... Bi sürü insan kendini nehir kenarına atmıs adeta günesleniyorlardı...
Nehir cok güzel olmasa da (suya yakından baktıgınzda cok da güzel degil hani!) böyle günesle, günes gözlüklerinin ardında ve hafif bir esintiyle sizi mutlu etmeye  yetiyordu..

Burdan sonra biraz daha yürüdüm yemek falan yedim ve sonrasında da 3-4 eylül'de gerceklesen Letonya Bira Festivaline gittim. Dün de zaten gitmistim ama bugun biraz erken gidip görmek istedim... Swedish Gate'ın oldugu sokakta ve bir yan sokakta bira ve yiyecek bulabileceginiz yerler mevcuttu. Aynı zamanda performansların sergilendigi bir sahne ve tabii ki de gunduz vaktiyle kör kütük sarhos insanlar... Yerde yatan falan, neyse ki bunlar sadece uyuyan türden. Türkiyedeki gibi aslan kaplan olan degil!
Ee bira festivali guzeldii.. Kalabalıktı güzel bir aktiviteydi.. Birden cok farklı birayı deneme imkanınınz vardı. Ballı bira vardı mesela çok az tattım, ilginçti sanki waffle üzerine dökülecek şurup gibiydi.. Vee daha bir çogu mevcuttu..
Tabii orda arkadaslarımla karsılastım onlarla yemek,sohbet muhabbet.. Ve otele döndüm. Ertesi gün okulun resmi olarak ilk günüydü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder