12 Eylül 2011 Pazartesi

Jurmala sonrası partii!!

02.09.2011

Geziden kalan yorgunlugumuzu biraz atmaya calısıyorduk. Cunku bu aksam okulun düzenleyecegi "hosgeldin" partisi vardı! Acıkcası bu parti hakkında pek bir fikir yürütemiyordum... Gidecegimiz yerin adı "The Club" olunca biraz farklı geldi acıkcası...
Parti 21.30da baslayacaktı ama sözde öyle, burda hic bir parti o saatte baslamaz... Bizim gitmemiz sanırım gece yarısını buldu... İlk girdigimizde kimseyi tanımıyacagımı sadece kendi grubumla takılacagımı dusunmustum.. 
Ama gerek orayntasyon gerekse gezilerde tanıstıgım insaları gördüm ve baya baya tanıdıgımın oldugunu fark ettim. Zaten1 ispanyol grup tanımak=10 insana tekabül eder:D
Mekan güzel sayılırdı. Daha önce bulundugum bircok yerden iyi oldugun söyleyebilirim... Ama cok sıcak olabiliyor zaman zaman... Ya da biz çok dans ettik ondan da olabilir..
Güzel bir gece gecirdik, gercekten güzel bir partiydi... Bir de bunun üzerine İspanyol arkadaslarımdan hafif yerel dans figürleri kapmam! Bence gecenin en iyi artılarından biriydi:)) 
Eglence hic durmadan devam ediyor siz ne zaman isterseniz o saatte bir klube gidip eglenceye dahil olabilir ve istediginizde de bitirebilirsiniz..
Bu geceye dair bir diger olay ise, belirli saatten sonra okul dısındaki insanların da partiye girisi basladı. Ve Letonya'nın yerlilerinden "uluslararası ögrenci seven" bazı insanlar size yapısıyor. Bunlardan biri de beni buldu!
Arkadas yapıstı... Buraya gittin mi, suraya gittin mi.. Gittim yanıtını duyunca da sanki benim hic anlayamayacagım ayrıntıları söyleyerek "aaa asıl önemli yeri orası, oraya kim götürebilir seni" edalarına bürünen genç! Git başımdan diyordum icimden... Ben de gereken cevapları ona layıkıyla verdim. Son olarak da beni bulabilmesi icin ismimi istedi ! hahaha tabii ki de verdim!
Ama gercekte hic olmayan birinin ismini. Arasın dursun! Benim icin hava hoş...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder