31 Ağustos 2011 Çarşamba

Türkler her yerde!

29.08.2011

Evet, benim buraya gelecegim belli oldugunda herkesin verdigi tepki 'ne var ki orda' gibi seyler olmustu..
Evet, ne vardı burada?? Tabii ki de gitmeden bilemezdim.. Sanırım bu dusuncem beni her zaman gezmeye sevk eden şeyin ta kendisi! Ve buraya gelme zamanı yaklastıkca dusunmeye basladım... Acaba orada hic Türk var mıdır? Türkler oraya gezmeye gider mi ki??
Bu sorularım ucaga binmemle son buldu. Ucagın yarısından fazlası Türk'tü:) Kalabalık bir fotograf grubu olarak Riga'ya gidiliyor...Hmm hic fena bir fikir degil.. Eger fotografcıysanız dünya size güzel sanırım, bakmayı biliyorsunuz demek.. Hele bir de görüyorsan, heh işte senden iyisi yok! Riga'ya gezmeye gelenler hariç;))
Bugun cok sey yaptım.. Cok gezdim, sabah gozumu actım ve kendimi sokaga attım.. Hem de hic bilmedigim şehir ve sokaklar.. Bu beni hic korkutmadı, önceden de böyle yapmayı seviyordum.. Simdi de seviyorum ki eger bir sehri iyice tanımak istiyorsanız kendi kendinize yaptııgınız minik turlar daha da faydalı olacaktır. Ben de bunu yaptım. Gezdim,gezdim... Ve bir Baltık ülkesine gelip ilk satın aldıgım sey bi gunes gözlügü oldu! Napalım canım indirimdeydi:)) Yaa daha dogrusu ihtiyacım oldu, gercekten...
Okuluma gittim gördüm, güzel iyi hoş. Ama buradaki birçoğu gibi o da eski birazcık... Belirli kısımları eski yanii.Hele bir asansöre bindik muhtemelen okulun kuruldugu yıllara ait. Yok yani olamaz, bunu lunaparka sat işte gondoldur-rangerdır millet çıldırsın..
Turkiyeden buraya okumaya gelen bildigim tek insanla bulusup, biraz cay icelim dedik.. Biz iki Türk birbirimizi anladık ama garson bizi yalnıs anladı ki bize 2 demlik cay getirdi... Ee biz de ictik. Riga'da hava ne zaman nasıl olacak bilemiyorsunuz. Bi ara gercekten cok sogudu... Sonra gunes actı, sonra tekrar yagmur ama bu kez soguk degildi ve böyle devam etti.. Bu karmasa da bir Türk grupla karsılastık.. Bursadan buraya fotograf cekmek icin gelmislerdi. Bir kez daha dedik Türkler her yerde!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder