29 Ağustos 2011 Pazartesi

merhaba!


28.08.2011

şimdi öncelikle özür mü dilesem bilemedim çünkü ilk gün birazcık tembellik edip yazamadım... Yolculuk falan derken insan yoruluyor.. Yok aslında beni yoran daha cok valizlerin agırlıgıydı... Bu yolculuga baslamadan önce son güne kadar hep bir seyler ters gitti... Neyse ki ucakta sansım vardı ! Cunku cam kenarı benimdi! Daha onceden de ucakla seyahat etmis olmama ragmen hic cam kenarında olamamıstım... Bu yuzden birazcık fotograf cekme isini abartmıs olabilirim... Tamam olabilir ama bu manzaraları görünce siz de benim gibi orda yaşamak isteyeceksiniz, hem de baska hicbir seye ihtiyac duymadan...
Ucakla yaklasık 2 saat 55 dk sürüyor. Ben airBaltic tercih ettim.. Zaten direk ucan bir de THY var sanırım... Acıkcası tercih ettigim icin de pisman olmadım.. Hem de THY'deki rekor fiyatı ödememis oldum:D
Neyse bizim uçuşumuz biraz daha kısa sürdü yaklasık 2 saat 30 dk falan... Yere inmeden önce Riga'nın görüntüsü çok 'şirin'di :)
Birazcık ansiklopedik bilgi vermeme gerek var mı bilmiyorum? Bunu bence siz de yapabilirsiniz... Ben sadece kafama göre yazacagım hepsi bu :)
Otelimin Old Town'da bulunuyor olmasını cok sevdim cünkü Old Town ilk anda beni kendine aşık etti sankii. Binalar, o yapılar gercekten de bahsedildigi kadar varmıs!
Havaalanı RIX bekledigim kadar kücüktü evet.Herkesin birbirine dedigi gibi, sakın görünce şaşırmayın!
Beni karşılamaya gelen bir arkadasım var. Bana okulun verdigi bir nimet de diyebiliriz, Dana.
Onunla birlikte otele gitmek için 22 nolu otobuse bindik.. Taksi, shuttle tercihleriniz arasında bulunabilir.
Benim ve Dana'nın hayatında bir ilk olarak, otobüs bozuldu! Bu da benim şansım napalım..
15-20 dklık yolculuk sonunda otele ulastık...Otelin bulundugu yer cok merkezi her sey var neredeyse...

Aksam yemegi icin cok ünlü ve geleneksel bir mekan olan Lido'ya gittik.. Ben ki eskisi gibi her şeyi yiyen bir insan degilim... Hak böyle olunca yemek begenmem cok zor oluyor.. Ama Lido harika! Gelenksel tat arıyorsanız burası tam size göre! Mekan olarak da cok hos. Bunu bir de siz görün diye link: http://www.lido.lv/eng/about_us/photo_gallery/

Yemekten sonra ufak bir gezinti yaptık, ama yorgunluk bizi yendi ve otele dogru yollandık... İlk gün icin izlenimlerim çok iyiydi:) Gercekten sevebilecegimi dusundum, umarım sogukları da severim! simdilik bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder